2010. november 29., hétfő

minden jó, csak a baj ne járna annyit ide

mikor hazajöttem a zusából, ezt a cédét kaptam a paseczkitől.
majdnem pont egy éve halt meg. 





annyira hülye vagy,
miért nem szóltál?

csak a szárnyad árnyát
láttam mindig a földön
és észre se vettem amikor eltűnt

gondoltam beborult, biztos azért
de ma már tudom, hogy akkor már
nem repültél

annyira hülye vagy,
miért nem szóltál?

csak a csend meg a zaj
na, azok idegesítenek
minden jó, csak a baj
ne járna annyit ide

most felemelem a kezem
nézd, arra láttam a lelked menni
aludni ment, de csomót keresett előtte ám

tényleg hidd el, sokat gondol rád
sokat jelentesz neki
és azt akarja mondani, nem haragszik

most felemelem a kezem
nézd, arra láttam a lelked menni
aludni ment, de csomót keresett előtte ám

most újra kezdheted összerakni az egészet
amíg nem késő
tényleg sajnálom

miért nem szóltál..?

lovasi andrás - csend meg a zaj

Nincsenek megjegyzések: