2011. június 10., péntek

90s, de most a vad oldal :)

1994-es szingöl... mekkora klasszikus volt már a gimiben:)
mondjuk 1994-ben én még bőven tékdetes voltam, csak aztán jött pár évre rá az őrület. (1995 - a törés: "Williams left the band in 1995 whilst the four remaining members completed their world tour and released a final single before splitting up in 1996.")



a svéd zeneipar remeke, a clawfinger, és az ő megaslágerük.



clawfinger - do what i say (1994)


még meg kell mutatnom az h-blockx-ot, akik dallamosabb szkét-rokkot nyomtak, na őket is imádtam...



ez elég offszpringes, de volt péel a gimme more is, amit szintén csíptem.
a myspace-ükön az egész discover my soul albumot lehet sztrímelni, teljes gimis nosztalgia nekem :)))




innen elvileg az egész 1996-os discover my soul albumot húzhatjátok. haha. imádtam az i can't rely on you-t, az i heard him cry-t, meg asszem a duality of mindot is :D

az egész onnan indult, hogy kiderült, hogy két kolléganőm nem vágja a seput, mármint hogy a nevet sem. ami azért mégiscsak FURCSA! rooooooots, bloody roooots...


Nincsenek megjegyzések: