2011. október 23., vasárnap

klasszikusok szemerkélő, őszi esőhöz

küldöm a MANÖKENEKnek.
akik ha púznak, naivan néznek szét.

illetve hogy VADONNA. nyihihi:)
persze elkezdtem tovább nézni a videókat, és már szakadok :) idióták!




Én vagyok a bombanő,
Az illatom átható,
Ha feszes blúzom felveszem,
A mellem jól látható.
A sok buta férfiak
Tekintete rám ragad
Mindig hihihihi

A bombanő az csupa titok,
Senki se látja, ha kakilok,
A bombanő az gyönyörű szép,
Ha púzok, naivan nézek szét.

Pillantásom megvető,
De kéjesen kacér,
A csípőm lágyan ringatom,
Hajamat fújja a szél.
A sok buta férfiak
Szédülten omlanak
Elém, hahaha

A bombanő száján ragyog a rúzs,
Bár leheletem kissé gyanús,
A bombanő lába jó alakú,
De csak én tudom, hogy sajtszagú.

A sok buta férfiak
Vadul harapnának
Belém, aaú!

A bombanő az rejtelem,
Ha feljön a slájm, én mind lenyelem,
Megnyerő a bombanő,
Bár hajlataimban gomba nő.



l'art pour l'art társulat - vadonna: bombanő (vastyúk is talál szeget album, 1995)

Nincsenek megjegyzések: