2014. április 7., hétfő

és jó ízű a szád


hát, ez nagyon szép szerintem.
talán emlékeztet valamire :)




Megint azt álmodom, hogy visszanéztél rám
és közben bőrig áztunk.
Hajamban kis virág és jóízű a szád
és csak egy jelre vártunk...,

de csöngettek a fejemben és nem voltam otthon,
mert azt álmodtam éppen, hogy egy ember vagyok a Holdon.
És azt álmodtam, hogy hozzám érsz és a szemed csillog,
és az ajtód előtt szkafanderben lebegnek a titkok.

Azt álmodom, hogy visszanéztél rám
és egy űrkikötőben utolér a boldogság,
a csillageső egyre csak hull ránk,
hogy bőrig áztunk, s jóízű a szád.

A Tejút hevert a lábunk előtt és a mellemet fogtad,
arra kértél, hogy: "Love me tender!", én meg hogy sokkal jobban,
meg, hogy legyen ez most az, amiből soha nem lesz semmi,
mert jobbkor már nem is lehetne rossz helyen lenni.

Azt álmodom, hogy visszanéztél rám
és egy űrkikötőben utolér a boldogság,
a csillageső egyre csak hull ránk,
hogy bőrig áztunk, s jóízű a szád.

Megint azt álmodom, hogy visszanéztél rám
és közben bőrig áztunk. Csillageső hullt le ránk.
Hajamban kis virág, és jóízű a szád
és csak egy jelre vártunk. Csillageső hullt le ránk.




bülbüls
facebook
bandcamp



Nincsenek megjegyzések: