2016. május 10., kedd

I don't really know what's wrong with me


graham coxon, blur, gitár, szólócuccait imádom. szerintem többet hallgattam, mint a blört.
az A+E egy kibebaszott jó kis album. hogy mit csinált rajta graham?
Graham Coxon – guitarsbass guitardrumsorganvocals, cover art
ok.
pankos, denszes, de mindenképp gitáros. meg a szövegek.
pont nem ennél :D

What'll it take to make you people dance?
What'll it take to make you people dance?

I don't know, I don't know, I don't really know what's wrong with me
I don't know, I don't know, I don't really know what's wrong with me



a klip pedig ninian doff munkája (itt a chemical brothers klip volt, az is gecóka)
saatchi honlapon cikkecske
"Made up of videoclips sent in by 85 fans from 22 countries"
LÁV



Graham Coxon "What'll It Take" // DIR: Ninian Doff from Ninian Doff on Vimeo.




x



Nincsenek megjegyzések: