2017. június 21., szerda

my red hot fifike


mai, legnagyobb autószerelői sikerem emlékére, amikor elhoztam fifit a szervizből, majd két kábelkötegelő segítségével megjavítottam a minkét oldalt elrepedt műanyag lökhárítót, amit túl bonyi, drága és időigényes lett volna a szervizben, de baja amúgy nincs, csak lapos lett és koccan a fekvőredőrön. NOT ANYMORE BITCH!
egy istenverte zseni vagyok.

csakúgy, mint squarepusher. asszem ezt a számot hallottam tőle először életemben, száz éve, le is esett a fejem. i mean this drum programming. 2001 amúgy.





a szöveg persze nem az én kis autómról szól, hanem egy red, hot faszról, a dal másik verziójában jobban kivehető a vocal sample (ezt persze akkor még nem tudtam :) ):


you scream out for more
let me tell you girl that's for sure
i'm gonna give you all i've got
i'm gonna fuck you with my red hot cock



Nincsenek megjegyzések: