2011. április 8., péntek

a lányok másra

szerintem varga zsuzsa barkácsklub lányoknak (2007) című albuma nem csak, hogy teljesen vállalható, hanem hézagpótló is.
a slágerszám:




Csak a hétfő, meg a szombat
De a lányok másra várnak
Csak a brit-pop megy meg a hip-hop
De a lányok másra várnak
Csak jobbra vagy balra
De a lányok másra várnak
Csak ütnek vagy nyalnak
De a lányok másra várnak

Többet ne szólj rám!
Ne is állj elém!
Csak adj még rá!
Hangosabban szeretném!

Csak a reklám meg a maszlag
De a lányok másra várnak
Csak vesznek, eladnak
De a lányok másra várnak
Csak az étlap, meg a make up
De a lányok másra várnak!
Csak a pénzed meg a farkad
De a lányok másra várnak!


de egyébként a csúnyát mondtamot is szeretem, főleg, mikor a kislány kérdezni, hogy zsuzsa, mikor éneklünk? :)





Csúnyát mondtam, bocsánat,
Összepakoltam a ruhákat,
Mondják, hol van itt a kijárat?
Eleresztem a kutyákat

Csak szállj, szállj ki a kocsimból!

Itt mindenki túl hamar kifárad,
Bennem meg nincs meg az alázat
Majd elmegy más macának,
Csak a puskám sült el, bocsánat

Tegnapig sírtam utánad,
Ha nem érted, menj el tanárnak,
Mért vegyem fel a szép ruhámat?
Eleresztem a kutyákat!


de vajon mikor lehet élőben látni? több varga zsuzsát a világnak.


Nincsenek megjegyzések: