2011. július 7., csütörtök

alá is fekszem az aktualitásnak

lelkem mélyén kedvelem ezt a számot. most már nem csak a lelkem mélyén, mert ti mind megtudtátok. vuhhaha.
erre egyből mindenki azt mondja, hogy áh jó, de nem értek bazmeg egy szót se belőle.
ne érezzétek furán magatokat emiatt, sziámi írta a szöveget, ez mindent megmagyaráz...
egyébként vannak benne jók, csak nekem nem jön össze a csajjal valahogy. lehet, hogy ilyen szeretne lenni, de nem ez jön le róla, a hangja, a cukiság, a sziksztíz fekete-fehér dizájn.
de a szám azért jó.
odett most lépett be a realistic crew-ba egyébként, úgyhogy ott is hallható lesz a csudás kis hangja.




nem vagyok több, mint anyag: bomlok,
menekülök innen hanyatt-homlok.
folyton homlok, ha lehet, hanyatt,
odaadó vagyok: bomló anyag.

nem vagyok több, mint alkalmi társad
alá is fekszem az aktualitásnak,
ha éppen kidobsz, de semmi másnak,
bárcsak volna erőm, hogy váltsak

odaadó vagyok
bomló anyag,
ami beléd épül, míg el nem fogy,
levegő, emlék, ellenpont.
levegő, emlék, ellenpont.

nem vagyok más: egy pötty a kockán
alulra perdül a lendület fogytán,
meghat az ötlet, hogy négy meg három
az egy meg hat, de a kettő a párom...


 odett és a go girlz - hanyatt (video rip)

Nincsenek megjegyzések: