2011. július 14., csütörtök

a valaha volt legjobb magyar együttes

igen.
a.e. bizottság.

köszönöm apámnak, aki zsenge gyermekkoromban a jégkrémbalettet és a kalandra fel!-t átmásolta nekem kazira (szalagról:).




rokihorrorpikcsörsópomáz!
benne voltam drágám a Playboy-ban
a lábam között egy kis téboly van
vakítanak drágám a vámpírfogak
szeretnék egy használt papagájt
rokihorrorpikcsörsó!

mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már ez a szerepem
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már nincs is szerepem

benne voltam drágám a Playboy-ban
a lábam között egy kis téboly van
a jó ízlés drágám az nevetséges
a botrány a botrány az egészséges

mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már ez a szerepem
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már nincs is szerepem
szeretem élvhajhász férfiak néznek

mert velem már úgysem történik semmi

mert nekem már ez a szerepem
nem történik semmi
semmi drágám semmi
semmi drágám semmi
mert velem már nem történik
semmi drágám
mert nekem már ez a szerepem


mindet, de mindet. MINDET. klasszikus. alapvetés. magyar. a legjobb. a LEGJOBB!



az ultra rock agency blogon (váó egyébként!) van link a jégkrémbaletthez és a kalandra fel!-hez is.

Nincsenek megjegyzések: